07 Jun, 2011

PAU

pau yang bakal di kukus

aku yang buat tapi tangan anis yang luka???ohhh mengapakah???


dan akhirnya..siap pun walaupun tak la sedap mana,sebab aku memang tak suka inti kelapa..tapi ala kulli hal ahli bait semua suka pun dah kira ok la sekalipun anis kata juzhin tersebut melekat kat gigi lol...hehehe
lain kali aku buat inti kentang tak pun sambal ikan bilis..ada best tak???
so pau pun tengah bermain di atas api sekarang ni(dipanaskan)
selamat bersarapan semua.....yang nak menjawab exam pagi ini aku doakan yang terbaik tuk awak semua ye....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia luka sbb terkejut bau pau tu lain mcm.... eleh,nak letak kentang konon,padahal teeeeeetttttt..kan3 haha btw,'minta maaf' sbb yg xsedap tuh...huhu

Tanpa Nama berkata...

mcm sedap je..ble ko blaja masak nieh..fil musykillah aku..haha