04 Jun, 2011

maaf pada sapaanku

kamu duduk dihujung sendirian
aku dari jauh hanya melihat
terasa ingin menyapa
tapi malu ku datang
ku biar
sangkaku akan ada yang menegur dari kejauhan
tapi hati ini mendahului segalanya
jauh sudah borak akan segala
dan tawa derai tak hirau siapa
kadang tersilap pada sapaan itu
tapi kau beri maaf semuanya
dan salah itu ku lakukan untuk terakhirnya
dan kau marah dalam sayang
tapi ego kuat pada diri itu datang
dan ia mengalahkan akan lembut sayang engkau
dan kita terpisah kembali
di hujung tempat kamu
di sini tempat aku
aku hanya memerhati dari kejauhan
doa aku titip penguat diri
dan padaNya ku serah yang berlalu..
moge bahagia kamu akan terlahir jua
walau kecewa pada pandangan ini
namun yang pasti
bukan niat aku bermain akan sapaan manis itu


p/s : buat mereka yang tersalah dalam kata2....hoohhohoho...ini tentang karut dua aku di malam akhir2 exam sebegini....

Tiada ulasan: