26 Jun, 2011

kurang mengerti

hari ni aku tak mengerti..
banyak sangat persoalan timbul
sampai rasa seolah
aku ingin pergi di tepi laut
biar ku muntahkan segala disana
atau mungkin
biar aku pergi ke tempat air terjun yang tinggi
bisa aku lompat dari atas melepas segala
atau ingin sekali ditinggal di padang pasir
biar seorang diri megembara
andai mati tiada siapa yang tahu
mungkin itu lebih baik
tapi
ku kenang sekali lagi
aku manusia penuh dosa
ku kenang kembali
hadis nabi pada 3perkara yang membantu manusia
saat hilang tiada bernyawa di dunia
ilmu yang bermanfaat
sedekah
doa anak soleh
huhhh
ilmu yang aku ada apalah sangat
sedekahku rasanya apa boleh buatku tersenyum???
atau punyakah aku anak soleh bisa doa buat aku..
lemah.....
aku makin kurang mengerti
biarlah
biar pergi dan terus hilang akan rasa itu

2 ulasan:

E n t o y C a i r o berkata...

napa ko bitttt?

nadia berkata...

biasalah entoy hidup ni kadan2 ada naik turunya....