09 Jun, 2011

aku tak pandai..tapiiiii


"aku tak pandai"
ohhhh itu lah ayat yang aku ungkap dalam hati kemudian aku menyambung lagi
"tapi aku ada usaha dan aku ada otak dan akal untuk berfikir"
makanya sebentar lagi aku akan menghantar baju yang siap aku potong dan aku reka sendiri walau pada asalnya aku sekadar mahu jadikan ia baju yang biasa-biasa saja,tapi disebabkan tersalah potong jadinya aku tambahlah jadikan baju yang lain sikit.
kemahiran???huhh memang dari segi kemahiran aku tak ada la dalam bab-bab menjahit ni..tapi minat aku untuk mereka sesuatu buat aku tahulah siki-sikit nak mereka dan menjahit baju sendiri.
kebetulan pula mama pun jarang menjahit kat rumah yang ada hanya mesin jahit hadia dari mana entah.

dengan keadaan di luar negara ni nak dapat sesuatu baju yang kita minat sangatlah susah,yang ada hanya jubah..jadi aku ambil inisiatif buat sendiri.
ligat juga otak nak fikir cara terbaik untuk mengukur baju di badan sendiri..hohoho
cuma untuk menyempurnakan lagi kerja ini aku perlu kepada tukang jahit,disebabkan ketiadaan mesin jahit..
hohohoh so awak semua doakan ye ciptaan baju yang tak berapa ni menjadi...
manalah tahu suatu hari nanti dapat buka butik sendiri ke..uwwww heeee

Tiada ulasan: