14 Oktober, 2010

~terima kasih semua~

belajar tu bukan boleh pandai dalam seharikan???detik hati ini..
tapi yakin aku akan belajar itu mahu tidak mahu aku akan dan terus menimba pengalaman sebab tanpa pengalaman seseorang itu takkan matang...namun matangkah aku????
teringat pada pesan ayah,
"orang yang berjaya dalam sesuatu bidang itu berapa kali dia jatuh???
kalau orang yang mahir bermain dengan ular tu,pasti banyak kali tubuh mereka di patuk ular..itu bagi mereka mungkin makanan harian yang tidak enak di makan tapi manis sekali rasanya....
kalau orang yang terbang membawa payung itu
rasanya luka penuh di badan..."ah...pesan itu akan aku ingat selalu sebagai tanda hormat,sayang dan patuh aku pada ayah....
jatuh sekali takkan selamanya..
namun aku perlu kamu sebagai tangan menyambut aku yang terjatuh...
pimpin aku yang kelemahan...
aku mahu menjadi seseorang yang berjaya...
dan aku takkan lemah atas pesanan2 yang membina dari kawan aku...
perlu belajar dari bawah...
sedih itu pasti ada,
namun takkan lemah dengan ia...
terima kasih kamu penguat aku....

1 ulasan:

E n t o y C a i r o berkata...

terasa teman meyyyy...hahaha