14 Oktober, 2010

~syukur aku~

terdeti hati mahu membuka fb kegemaran manusia masa kini..tiba2 tersentuh pada sesuatu yang aku lihat..hemm
tersentuh tiba2 jauh di hati ini..
dalam sedar aku bersyukur akan satu perasaan ini..
betol kata orang..
kadang gembira itu perlu tapi jangan selalu..
kadang nagis itu rahmat yang aku syukuri..
kerna saat aku sedih aku tahu ia semua kuasa MU
hemm...jatuh kan air matamu
kenangkan segala pemberian DIA
istigfar aku pada segala dosa lalu...
insan kerdil yang amat hina disismu...
malu aku pada KAU..
lurus pada istiqomah itu amat aku harapkan
jauh dariMU paling aku takuti
ampuni aku pada setiap yang berlaku...
datangkan ia tika aku terleka..
maka nikmat tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan...~arrahman~
aku insan paling hina...ampuni aku...
termenung aku pada segala ciptaanMU....

Tiada ulasan: