16 April, 2012

Jatuh hati

alhamdulillah..masuk hari ni baru selesai tutorial untuk 2madah bagi fasa dua ini.Selesai ustaz tadi mengajar terpancar kegembiraan di wajah kawan-kawan tanda bersyukur pada Allah sekurang-kurangnya kitab setebal hampir 300 muka surat itu berjaya dihabiskan.Dengan bantuan ustaz yang baik dan anak murid yang nakal sedikit makanya segalanya berjalan lancar.

Pada akhir kelas tadi ustaz banyak berpesan itu dan ini moga masing-masing memperoleh manfaat dan ustaz juga meminta agar dia dimudahkan dan najah bersama..aminn..

Cumanya untuk kali ini aku kira sudah jatuh hati padanya..opss jatuh hati pada ilmunya.tak salahkan..;)
moga segala doa yang ku pohon selepas kelas tadi dikabulkan aminnnn...
kawan-kawan doa sama ya....

mood:menunggu ustaz yang seterusnya...=)

5 ulasan:

E n t o y C a i r o berkata...

hahaha...sudahhh laaa kooooo...haha...

hope so najah tahun ini...doakan aku bittt!!

peaceee :P

nadiastory berkata...

Hehe aminn ak doakan..amboi pas ni soa org yg berkahwin ni lg mustajab la dr ak ni heeee

jejak anbiya.. berkata...

Bitaufiq wan najah..amin ya rabb

IrfanTijari berkata...

jatuhlah hati kat ustaz tu pun. buka bersambut pun. >:P

ustaz melayu ka arab?

nadiastory berkata...

irfan:mmg dah jatuh hati sgt dgn ilmu dia..camna ni??melayu la....