01 Mac, 2011

lama menyepi...

salam pembuka bicara pg rabu yang indah ini..wah berbunga2 plak ayat kali ni...

Sihatkah kawan2?ish..mane boleh sakit,masing2 tengah happy kat malaysia ni kan,hee...jadi perasaan benci,marah,sedih semua hilang bila dapat jumpa dengan family..apa2 pun saya nak ucapkan selamat berbahagia disamping orang tersayang selagi masih menetap di bumi malaysia yang tercinta ini...suka2 juga tp pelajaran jangan dilupa..

Pada kawan2 di luar sana,maaf banyak saya pinta kerana sudah lama sangat menyepi tanpa berita di kamar ini..bukan sengaja,tp dalam tempoh sy berdiam selama ini pelbagai perkara berlaku,walaupun saya tahu itu hanya alasan kecil yang boleh dibuat2,insyaallah saya akan cuba aktif kn kembali blog saya ini...salam sayang dan ukhuwah sesama kita...

Tiada ulasan: