28 Disember, 2011

Berkongsi itu indah

Alhamdulillah dalam kesejukan dan kelelahan melawan cuaca yang semakin sejuk ini aku masih lagi diberi peluang untuk menyiapkan nota-nota sebelum bertemu dengan peperiksaan tidak lama lagi.

Baru pagi tadi nota adab sempurna dilakukan,dan kini tinggal kemas kini dan melihat serta menghadam segala maklumat yang berkaitan dengan sastera arab.Sastera???yee aku suka sastera tapi sastera arab sangat menguji kecekapan lidah bertutur serta kefasihan yang tinggi untuk ku puisikan syair2 nya...tetapi barangkali manis atau tidak ya jika aku yang mendengdangkannya???

Tinggal lagi 4 madah yang masih terumbang-ambing mencari kedudukan mereka.maalish...
Bukan tidak mahu mengfokuskan kesemua madah namun atas kelemahan dan kesilapan aku jua ia jadi begini,tetapi perkongsian rakan-rakan banyak membantu.Sehingga kini nota bi dan manhaj sudah ada yang menyempurnakan.Tinggal balaghah dan tafsir perlu aku fikirkan semula bagaimana nota yang ingin aku corakkan nanti..

Ala kulli hal syukran pada kawan-kawan moga Allah memberkati usaha kalian dan semoga kamu semua najah dan menggapai redha ilahi...aminnnn

Berkongsi itu indah...

Tiada ulasan: